dinsdag 10 augustus 2010

Het verre oosten


Een van de geplande vakanties in 2010 is een trip naar Azië, mijn eerste. Volgens sommigen had ik daar al veel eerder naar toe moeten gaan. De bedoeling was om in oktober en/of november voor twee weken te gaan samen met een vriend van mij en die datum begint al dichterbij te komen. Het is dus tijd om de plannen eens onder de loep te nemen en te kijken wat (en wanneer) we zullen gaan doen.

Het oorspronkelijke plan was om een week naar Hongkong en een week naar Bangkok te gaan maar wij hebben van diverse mensen te horen gekregen dat een week Hongkong te veel van het goede is. Andere veel genoemde steden in de buurt (alles is betrekkelijk qua afstand) zijn Singapore en Kuala Lumpur. Nu heb ik een kennisje in Singapore zitten dus dat is een goede keuze, zij kan mij helpen met wat te doen en waar te slapen in de stad. Binnenkort maar eens gaan plannen wat en hoe het gaat worden. Doen we drie steden of vier steden en in welke volgorde gaan we het doen. Mijn voorkeur is in ieder geval om in Bangkok te eindigen want daar blijven we het langst en hebben we de kortste reis naar huis. Binnenkort maar eens alles gaan uitzoeken en keuzes gaan maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten