woensdag 26 augustus 2009

Dagje Spa Zuiver

Afgelopen maandag gingen Frank, Simon en ik naar Spa Zuiver. Uiteraard was degene die het dichtstbij woonde (ik dus) te laat, omdat er op de Amstelveense weg een file stond. Maar om 10.15 gingen we dan Spa Zuiver in (nou ietsjes later dan, omdat ik weer terug moest rijden om mijn auto te parkeren, ik ga wel gratis staan als het alternatief 2 Euro per uur is en de andere gratis parkeerplaats op 1 minuut afstand lopen). Na een korte introductie gingen de kleren uit en de badjassen aan. Bij binnenkomst kregen we een rondleiding van Elvira die ons vertelde waar alles was. Met een echte eye opener: in het zwembad kon je van binnen naar buiten zwemmen, maar ook van buiten naar binnen. Je gelooft het niet!!!!!!!

We hebben de hele dag erg relaxed doorgebracht. Zo pakten we een kleurensauna, muziek sauna, twee keer de finse sauna, een stoombad en diverse bubbel- en aroma baden (waar Frank diverse goede liederen ten gehoren bracht!!). Ook het eten was ok, na een eerste keer koffie en smoothies gehad te hebben, volgde een lunch van een aardappel prei soep en een Zuiver burger en enkele uren later wat finger food (bitterballen, brood met tapenade en Bulgaarse yogurth). Ook werd er veel op los geouwehoerd, dat was helemaal prima. De openbaring van de dag kwam overigens toen Simon mij vertelde dat bij Wonderland nu alle comics 1 euro zijn, omdat binnen enkele maande Han Slotema de tent dicht gaat doen. 1 Euro, dat is geen geld!!!! Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan!!!! ZO hoor je nog eens wat.

Al met al een zeer geslaagde dag waar we toch een uur of 7 geweest zijn (met overigens soms erg mooie natuurgezichten in de buurt, en soms ook erg mindere uitzichten...:-))). René, we hebben daar maar ongeveer een uur alles bij elkaar in de sauna gezeten, dus volgende keer kan je gewoon mee!

2 opmerkingen:

  1. Ik ben blij dat we het samen met René nog eens over gaan doen. Verder heb ik met de overige Sammies al een afspraak gemaakt om na de kermis een avondsessie in Spazuiver de gaan genieten. Na 4 dagen van drankconsumsie en (mezelf kennende) veel eten. Is het wel lekker om eens lekker uit te zweten.

    BeantwoordenVerwijderen