zondag 2 augustus 2009

Bicycle Repair Man


Ik ben al ruim 5 jaar manager, ik heb in geen 10 jaar een letter geprogrammeerd en heb nooit enige affiniteit gehad met hardware. Toch sta ik in familie- en vriendenkring bekend als die kei die alles van computers weet en elk probleem op kan lossen. Zo had ik gisteren een kennis aan de telefoon met de noodkreet "Iemand heeft iets op mijn computer geïnstalleerd en nu werkt er niets meer. HELP!" Inwendig diep zuchtend beloofde ik de volgende dag langs te komen en kijken wat ik kon doen. En zoals gewoonlijk viel de schade best mee en was door iedere goedwillende amateur (ik dus) op te lossen, maar ja zo kom je nooit van je reputatie als de grote verlosser af...

Nu heeft trouwens elk nadeel zijn voordeel zoals mijn guru, JC, al jaren beweert. Deze kennis is nl. getrouwd met een Indonesische en naast de nodige lekkere hapjes ter plekke kom je bij een echte Indonesische niet weg zonder een doggybag voor een complete familie mee te nemen. Zo kan ik vanavond genieten van witte rijst, bruine mie, twee soorten sate, pindasaus, octopus en bijbehorende (hete) saus. Mijn maaltijd salade die vanavond op het menu stond schuift door naar morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten