zondag 23 augustus 2009

Solomon Kane film....of niet...of wel...of.....


Toen ik een stukje aan het schrijven was over de tradepaperback van Solomon Kane die bij Dark Horse is uitgekomen, drukte ik na een Google search gegeven te hebben per ongeluk op de verkeerde knop, namelijk, afbeeldingen. Tot mijn verrassing, stonden daar een aantal foto's, die wel verdacht veel op een filmposter leken. Één google later, kwam ik erachter, dat er inmiddels een Solomon Kane film op de plank ligt! Je gelooft het niet, maar op wikipedia staat er een heel stuk over een Solomon Kane film te lezen. Als ik dit lees, dan zou de film nog uit moeten komen, maar op IMDB staat er ook een recensie over geschreven, overigens met een release datum van 10 januari 2010. Hij krijgt op IMDB een 9,5!!!! Ik ben inmiddels volstrekt confuus (wie helpt mij???) over de status van deze film, maar één ding is zeker: IK WIL HEM ZIEN!!!!

1 opmerking: