dinsdag 11 augustus 2009

Kleine criminaliteit


Het leven kent zijn lach en zijn traan zoals dat zo mooi heet. Was mijn vorige blog post nog een en al hosanna (het diner bij de Nederlanden), deze is minder leuk. Toen ik gisteravond thuiskwam was er, zoals wel vaker, geen parkeerplek voor de deur. Standaard rijd ik dan een straatje verder en zet hem bij de aanleun woningen aldaar neer. Zo dus ook gisteravond. De volgende ochtend echter blijkt de zijruit van mijn auto ingegooid te zijn en de hele auto doorzocht op buit. Ik was niet de enige want er waren meer glas velden te zien op een andere parkeerplek. De daders kunnen zwelgen in de buit want naast 2 sultana's (moge deze ze heel slecht bekomen) was het enige wat ze meenamen een lege brillenkoker.

De ellende die dit je echter oplevert. Lease maatschappij bellen, naar de autotaalglas, waar ze je ruit niet op voorraad hebben zodat je een noodruit krijgt en later nog eens mag terugkomen. Aangifte doen. Al je ochtend afspraken missen. Maar ik heb wel een overeenkomst tussen de Hooters en de Autotaalglas gevonden. Helaas zijn het niet de dames die daar werken, maar beide hebben free wifi, en dat is toch de hoofdreden dat je naar de Hooters gaat.

1 opmerking:

  1. Bagger!!!! Nou ja, het positieve is dat je er een blog post aan over houdt.

    BeantwoordenVerwijderen