donderdag 13 augustus 2009

Florida

Na het zeer geslaagde weekje Amerika dit jaar, is er groot enthousiasme om het volgend jaar weer te doen. Dat smaakte echt naar meer. Of het gaat lukken i.v.m. beschikbaarheid, familie en financiën is onduidelijk, maar je kunt nooit genoeg met de voorpret beginnen. Zo spraken René en ik afgelopen week eens over wat mogelijkheden. Las Vegas viel toch wel snel af, want dat was teveel een one trick pony. Boston en New England omgeving is een mogelijkheid, net als Chicago. Maar waar we toch wel vaak op uitkwamen, ook gezien de financiele impact, is een weekje Florida. Vliegen is redelijk goedkoop en qua hotels is daar ook wel goed uit te komen. Tja, ik heb Miami eigenlijk nog nooit echt gezien en een dagje Disney of zoiets is ook prima. de Florida Keys ben ik wel geweest, maar toen had ik tweedegraads zonnebrand verbranding op mijn rug, dus om nou te zeggen dat ik me dat heel erg goed herinner, nou nee (wel dat ik een boot volgekotst heb als gevolg van zeeziekte, ik HAAT varen). Dus genoeg te doen en zonder problemen een leuk programma van te maken. Er schijnen in Florida ook Hooters vestigingen te zijn en René had al een giga outlet center gevonden, dus dat klinkt al erg goed. Ik heb er nu al zin in en de voorpret van een programma in elkaar draaien is dus al gaaf, zelfs als we volgend jaar NIET zouden gaan. Ah well, we´ll see!!!

Oh ja, Napels slaan we wel over in Florida!!! Oh ja, en gewoon voor de leut, volgt de liefhebber deze link!!

2 opmerkingen:

  1. Maar, maar, maar Naples heeft ook een Hooters ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een onverlaat heeft een verkeerde uitspraak gedaan. Napels moet natuurlijk wel op de agenda, hoe zou je dat nou kunnen missen. Ik zeg: kijk maar eens via de volgende link.

    http://www.youtube.com/watch?v=-u64fNj3t1s

    BeantwoordenVerwijderen