vrijdag 9 augustus 2024

Weer de auto

Het wordt een gewoonte
De ochtend begon met een ontbijt, stukken beter dan bij ons eerste hotel maar toch minder dan we van een Hyatt house gewende waren. Daarna deden we hetzelfde wat we gisteren gedaan hadden we belden wederom met Thrify.

In onze nieuwe auto waren wat oranje lampjes gaan branden en het boekje zei daarover dat we beter een dealer konden opzoeken. De dame aan de telefoon stelde wat vragen over het gedrag van de auto en na mijn antwoord dat het enige probleem het brandende lampjes was kreeg ik de optie om wederom een nieuwe auto te krijgen of deze te houden. Aangezien ik het een veel fijnere auto vond dan onze vorige koos ik er dan ook voor om deze te houden na de verzekering dat ik niet verantwoordelijk was voor een eventuele schade omdat ik de problemen gemeld had bij de verhuurder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten