donderdag 29 augustus 2024

De badkamer Droger

Winkels hebben ze ook
Een dropger is een van de dingen die ik noot gehad heb en waarvan mijn vriendin meerdere malegn gezegd had dat het een noodzaak was voor een huishouden. Nu was de nieuwe badkamer, want daar staat de wasmachine, een mooie gelegenheid om dat gemis in ons huishouden te verhelpen en werd er dus een droger besteld bij Coolblue.

Voor het afleveren koos ik de laatste dag voordat de badkamer verbouwing zou starten en met de bekende service van Cool Blue kreeg ik als eerste een bevestiging, een dag voor de levering een tijdvak van enkele uren waarop men zou komen en de avond ervoor een tijdvak van één uur. Op de dag zelf kwam er een kwartier van te voren een belletje dat ze er met vijftien minuten waren en inderdaad stonden ze op de afgesproken tijd voor de deur en werd de nieuwe droger, tot grote vreugde van mijn vriendin, naar binnen gebracht. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten