dinsdag 27 augustus 2024

De badkamer Levering

So far so good
De levering van de goederen zou in de ochtend plaats vinden tissen 8 uur en 12 uur dus dat was op tijd klaar staan. Tegen half tien kreeg ik een belletje dat ze er met dertig minuten waren en inderdaad kon ik na dertig minuten de slagboom openen voor de truck.

De twee manen bekeken lift en woning en begonnen in een rap tempo alles neer te leggen in de door ons vrijgemaakte ruimte. Daarna, onder het genot van een kop koffie, werd gecontroleerd of alles geleverd was, of de wastafel krasvrij was en werd mij uitgelegd wat ik zelf moest doen. Belangrijste twee dingen waren dat ik zelf de tegels naar bovem mocht brengen, 1000 kilo in 37 pakketjes en dat ik samen met de aannemer alles moest doorlopen om te kijken of er niets beschadigd was. Tot zo ver loopt alles van een leien dankje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten