maandag 19 augustus 2024

Hooters

Wings!!!!!!!!
Onze laatste maaltijd in Amerika zou bij de plaatselijke vestiging van Hooters zijn. Net zoals mijn vriendin bij ons eerste bezoek jaren geleden had ook haar dochter bedenkingen bij deze keten maar haar vriendje wist haar te overtuigen om toch een bezoek te brengen aan deze keten.

We bestelden drankjes, bier en limonades, en een wijde variëteit aan eten  waar uiteraard chicken wings in zaten maar ook vegetarische opties, maar wat er absoluut niet in zat was een hamburger want ik was van plan om de calorieën laag te houden. Bij vertrek werd en nog een Hooters t shirt ingeslagen door de dochter van mijn vriendin die aardig was omgeslagen van "ik wil hier niet heen" tot "ik wil een Hooters t shirt hebben". Zo werd er op het einde van de vakantie toch nog een bezoek gebracht aam misschien wel de belangrijkste keten van Amerika.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten