woensdag 21 augustus 2024

De thuisreis Deel 3

Chaos
Het was een behoorlijke chaos op het vliegveld, tientallen vluchten waren vanwege de tropische storm gecanceld waaronder ook onze vlucht naar Amsterdam. Daarnaast was het inmiddels redelijk voorbij etenstijd en dus waren we allemaal hongerig en vermoeid, niet de beste toestand om je in te bevinden.

Mijn vriendin ging op speurtocht naar wat voedsel en de kids gingen in de rij bij de helpdesk van American Airlines staan waar ik me bij ze voegde. Die bleek net te sluiten want het was einde van de werkdag en iedereen moest naar de tweede helpdesk waar een gigantische rij stond.

Dat ging hem niet worden en met een hapje eten dankzij mijn vriendin voelde ik me al een stukje beter en ging op zoek naar een hotel in de buurt van het vliegveld. Maar ik was niet de enige en zeker niet de eerste dus alles in de buurt van het vliegveld had geen kamer meer over. Via de telefonische helplijn van het Sheraton wist ik een kamer te reserveren in downtown Philadelphia. 

Inmiddels was de automatisering van American Airlines ook flink op gang gekomen want ik vond in de app dat er een extra vlucht op de zondag was ingelast dat we daarheen overgeplaatst waren en of ik dat wilde accepteren. Onze stoelen waren geregeld en onze koffers zouden aan boord gebracht waren dus dat was al een zorg minder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten