woensdag 28 augustus 2024

De badkamer: Sjouwen

Zo zien zien ze er onschuldig uit
Daar zat ik dus met een pellet mert 37 pakken aan tegels op het bordes van mijn appartement die naar boven moesten. Van een van de buren had ik een steekkarretje kunnen lenen en om twee uur stond er een vriend voor de deur die beloofd had een handje (tegeltje) te komen helpen. 

We waren duidelijk minder goed geoefend dan de twee manen die de spullen gebracht hadden want het duurde een behoorlijke tijd voor alles binnen stond, inclusief enkele bijkom pauzes. Daarna was het tijd om bij te komen met een biertje en een knabbeltje waarna ik een echte bouwvakkers maaltijd op tafel zette bestaande uit hamburgers en frieten met voor de vorm een blaadje sla erbij. Erg dankbaar nam ik na de maaltijd, en een laatste biertje, afscheid van mijn vriend want alleen had ik het nooit voor elkaar gekregen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten