maandag 26 augustus 2024

De badkamer Betalen

Beveiliging
Met het aflsuiten van het project vakantie kunnen we naadloos verder met het project badkamer want die zou na de vakantie verbouwd gaan worden.

Ooit had ik een aanbetaling gedaan en nu moest ik het resterende bedrag voldoen anders werden de spullen niet geleverd. Ik kreeg dan ook een mail of ik wilde betalen met daarbij de vermelding dat ik, indien ik mijn limiet wilde aanpassen, dat vier uur ging duren. Ik kreeg pas een idee wat er bedoeld wordt toen ik wilde betalen want mijn bankapp gaf aan dat ik tot maximaal €5.000 kon overmaken en indien ik een hoger bedrag wilde ik dat via de app kon aanvragen en dat het vervolgens vier uur later werd doorgevoerd. Daarbovenop kwam er meteen een waarschuwingsmail dat mijn limiet verhoogd was en of ik dat zelf gedaan had. Kortom je geld wordt best wel beveiligd maar het wordt ook steeds moeilijke om er bij te komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten