vrijdag 16 augustus 2024

BJ's brewhouse

Nog steeds lekker
We gingen met zijn drieën uit eten want mijn vriendin besloot in het appartement te blijven en van de Wal-Mart delicatessen te genieten. De kids hadden duidelijk het plan om elke fastfood keten in Amerika te bezoeken want er werd geïnformeerd of er een Wendy's in de buurt was maar ik had trek in echt eten en speelde de veto kaart uit.

We gingen dan ook naar BJ's brewhouse, een keten waar ik al eerder een bezoek aan gebracht had. Uiteraard limonades voor de kinderen en een van BJ's eigen gebrouwen biertjes voor mij met daarnaast Mozerella sticks, nachos en een salade vooraf en voor mij steak en de kids burgers want het mocht dan geen fastfood keten zijn burgers moesten er gegeten worden.

Na een prima maaltijd reden we op de terugweg nog even langs de Publix om onze voorraden aan te vullen en daarna terug naar het resort waar het zwembad inmiddels weer open was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten