vrijdag 16 augustus 2024

The Tampa bay rays

Het overdekte stadion
Vandaag stond Amerika's favoriete vrijetijdsbesteding op[ het programma, honkbal. We gingen dan ook naar Tamp voor de Rays vs de Marlins. De weg naar het stadion was geen probleem maar de navigatie had wel een probleem met parking lot 2. Bij een stoplicht vroeg ik het dan ook aan een agent en die gaf aan dat ik hier rechtsaf moest en uiteraard stond ik links. Op zijn Amerikaans zei hij even wachten, liep naar de andere rij en hield iedereen tegen zodat ik probleemloos rechtsaf kon en de auto kwijt kon op lot twee.

Daarna was het naar het stadion en onze plekken opzoeken. Al gauw begon het volkslied en daarna de wedstrijd die "we" helaas verloren met 2-6 ondanks een 1-0 en 2-1 voorsprong maar het was in ieder geval leuk om naar te kijken. Tijdens de wedstrijd maakten eerst de oudjes een uitstapje voor hotdogs en cola en een aantal inning's later de jeugd. Na afloop schafte de dochter van mijn vriendin nog een caps van de Rays aan wat bewees dat ze een leuke middag had gehad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten