woensdag 21 augustus 2024

Sheraton university city Philadelphia

Prima hotel
Met de dringende zaken geregeld,  een nieuwe vlucht naar huis, voedsel in onze magen en een gereserveerde hotelkamer was onze eerste taak om die hotelkamer te vinden. Gelukkig hadden we geen koffers bij ons dus met alleen de handbagage gingen we op zoek naar de taxi standplaats van het vliegveld.

De bordjes brachten ons al snel naar een wachtrij met iemand die alles regelde en daar gaf ik aan dat we met zijn vieren een taxi wilden wat in Amerika een afwijking is, passagiers zitten op de achterbank en de bijrijder stoel is voor de troep van de chauffeur. Wij werden opzij gedirigeerd en vrij snel werd er een taxi naar ons toegestuurd waar we aan boord konden. Ik liet de email bevestiging met het adres van het hotel zien en onze chauffeur gaf aan dat te kennen en zette de wagen in beweging. Het beginstuk van de reis was over onbekend terrein maar op het einde herkende ik wat highlihts die ik in 2009 met de boys had bezocht.

We werden voor de deur afgezet en gelukkig was er een kort rijtje voor de balie dat al snel begon te groeien met andere vliegtuigpassagiers. Eenmaal aan de beurt gekomen toonde ik onze reserveringen vroeg om extra water en verzorgingspullen en een late check-out wat allemaal netjes door de receptioniste geregeld werd. Daarna vertrokken we naar onze kamers want het was zowel laat als een vermoeiende dag geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten