zondag 25 augustus 2024

Nieuwe credit card

Goede service
Tijdens onze vakantie had ik al berichten van mijn bank gezien dat ik een nieuwe credit card ging krijgen en dat deze zelfs al verzuurd was. Nu kwam dat goed uit want er zat een flinke scheur in de mijne en ik moest hem heel zorgvuldig in automaten stoppen omdat hij het anders niet deed. Eenmaal thuisgekomen zat de kaart inderdaad in de brievenbus en activeerde ik hem dan ook direct maar dat bleek een onverwacht gevolgje te hebben.

Ik kreeg namelijk enkele dagen later bericht van de Visitor Toll Pass dat ze de eindafrekening niet konden innen omdat mijn credit card niet meer geldig was. En uiteraard klopte dat want zij hadden de gegevens van mijn vorige kaart. Na het wijzigen van de gegevens in de app werd de betaling binnen seconden verricht en kan ik dus een volgende keer wederom gebruik maken van dit werkelijk fantastische product.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten