vrijdag 3 januari 2020

Verjaardag

Uitgeluid met vuurwerk
Op oudjaarsdag is mijn vader jarig en dit jaar zag ik hem al heel vroeg in de morgen. Hij was namelijk de nacht daarvoor in het ziekenhuis geweest voor een bloedtransfusie en in de ochtend haalde ik hem samen met mijn moeder weer op om ze thuis af te zetten.

In de middag arriveerde ik wederom bij hun thuis voor het feestje waar al gauw mijn zuster en neefje arriveerden en ook heel onverwachts mijn nichtje die in het buitenland studeerde maar voor de feestdagen over was. Na de knabbels en drankjes was het tijd voor de maaltijd en daar kwam de wereldberoemde (bij ons) zalmsalade van mijn vader op tafel waar mijn vriendin ook heel graag het recept van wil hebben. Iedereen genoot van de salade, broodjes, kaasjes en andere lekkernijen en daarna proosten wij op het nieuwe jaar met de champagne die ik, gewoontegetrouw, bij mij had. Tegen half acht nam ik afscheid want ik moest verder om samen met mijn vriendin en gezamenlijke vrienden oudjaar te gaan vieren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten