dinsdag 28 januari 2020

Ameland

Wereld erfgoed
Ik was eens in mijn leven op een van onze Waddeneilanden geweest voor een vakantie met een groep vrienden en daarna had ik, helaas, nooit meer een van de eilanden bezocht tot vandaag.

Samen met een collega moest ik namelijk een bezoek brengen aan een van onze klanten en jawel, deze was gevestigd in Ballum. We vertrokken vroeg van huis want de reis was meer dan drie uur inclusief de veerboot van Holward naar Nes. Ter plekke werden we opgepikt want het meenemen van een auto naar her eiland is heel er prijzig en reden naar het gemeentekantoor in Ballum waar onze sessie begon, alleen onderbroken door lekkere broodjes met kaas en vleeswaren en jus d'orange. Men was behoorlijk geïnteresseerd in wat wij te vertellen hebben en hopelijk komt er een vervolg aan maar dan met mooier weer en wat mij betreft op een maandag of een vrijdag want dan knoop ik er meteen een weekendje op de wadden aan vast samen met mijn vriendin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten