donderdag 9 januari 2020

Reynders

Ballen en kluifjes
Het was best wel een drukke week geweest en dus besloten mijn vriendin en ik om wat te gaan drinken nadat zij klaar was met werken op donderdag. Punt van afspraak was het Leidseplein en op deze donderdag in januari bleken alle kroegen meer dan voldoende zitruimte te hebben dis er was een ruime keuze.

Die keuze viel tenslotte op Reynders waar ik als eerste arriveerde en een de avond begon met een pilsje. Niet al te veel later arriveerde mijn vriendin en haar keuze viel op een Cosmopolitan terwijl ik mijn pilsje verving door een IPA. Uiteraard moest er ook gesnakt worden en zo kwamen de eerste bitterballen (en ook een schaal met ki kluifjes) van 2020 op de tafel die het niet al te lang overleefden. Aangezien de week best wel druk was geweest maakten we het niet al te laat maar dit was in ieder geval even gezellig en lekker samen ontspannen voor het weekend ging beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten