zaterdag 18 januari 2020

Photoscan

Blij mee
Ik ben al tijden van plan om mijn oude foto's in te scannen maar dat komt er steeds niet van. Nu heeft Google ook een nieuwe app om je foto's in te scannen, en ondanks alle negatieve reacties van echte fotografen gaf ik de app een kans.

Ten eerste bleek hij razendsnel te werken en de foto's van 40 jaar oud die ik met de app inlas kwamen er een stuk mooier uit dan de originelen. De kleur werd weer aardig gerestaureerd en ook de scherpte zag er goed uit. Zelfs op het grote beeld van mijn tv kwamen ze prima tot hun recht. Kortom de eerste batch is prima gelukt mijn eerste buitenlandse vakantie is nu zowel op Facebook als op mijn eigen tv prima te zien, nu eens kijken aan welke set foto's ik als volgende ga beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten