donderdag 2 januari 2020

Horloge

Dit merk dus
Zaosl een tijdje terug gemeld had ik het oude horloge, dat van de vader van mijn moeder was geweest en niet van de vader van mijn vader zoals abusievelijk vermeld, naar de juwelier gebracht om te laten repareren. Enkele weken later konden we het ophalen maar, tot het groot verdriet van mijn vriendin, bleek de reparatie niet geslaagd en liep het horloge nog steeds niet goed.

Uiteraard was er garantie op de reparatie en dus werd het horloge teruggebracht voor een tweede poging maar die bleek redelijk lang te duren. Na een belletje werd ons verzekerd dat het inmiddels (opnieuw) gerepareerd was en dat we het waarschijnlijk zaterdag konden ophalen maar we kregen pas maandag een belletje. Het bleek dat een personeelslid van de juwelier het horloge dat weekend gedragen had om te controleren of het nu wel goed werkte en dat zorgde ervoor dat het iets later werd maar het was de moeite waard want de reparatie was nu wel gelukt en mijn vriendin was ontzettend gelukkig met haar nieuwe aanwinst ondanks dat het een stuk langer duurde dan gewenst en verwacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten