zaterdag 4 januari 2020

Oudjaar

Het was niet best
Oudjaar zouden we bij vrienden in Almere vieren dus ik reed bij mijn ouders vandaan daarheen om eerst mijn vriendin op te pikken. Men had gewaarschuwd voor mist en dat was deze keer geen loos alarm want het zicht was dusdanig slecht dat ik niet de kortste weg nam maar omreed omdat het zicht op de binnenwegen bijna nihil was.

Maar alles ging goed en samen kwamen we op het juiste adres aan waar ik op de vraag wat ik wou drinken voor een Hertog-Jan 0.0 koos want de most zou tot diep in de nacht blijven hangen en dan vond ik alcohol, hoe weinig ook, geen verstandige keuze. Gelukkig is alcohol geen vereiste voor een gezellige avond en de tijd vloog voorbij tot het middernacht was waar ik de enige alcohol van de avond accepteerde een glas champagne. Het was twee uur toen we naar huis reden en zoals voorspeld was er toen gelukkig weer meer dan voldoende zicht om veilig naar huis te rijden. Het was een erg gezellige oudjaar geweest maar ook een waar ik de hele avond heel veel naar het weer heb gekeken op mijn telefoon maar dat deden alle bezoekers want iedereen moest nog naar huis rijden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten