woensdag 8 januari 2020

Nieuwe auto

Woohoo
Het begon end vorig jaar met een telefoontje van de dealer dar mijn auto niet op twintig januari maar al op zes januari beschikbaar zou zijn en of ik hem kwam halen of dat ze hem moesten komen brengen. En aangezien ze in het oosten van het land zaten koos ik uiteraard voor brengen.

De volgende stap was afgelopen weekend een brief van de lease maatschappij met groene kaart, tankpas en nog wat andere benodigdheden en zo ging ik dinsdag vol verwachting naar het werk wachtend tot het elf uur zou zijn de afgesproken tijd. Iets over elfen kwam er een student binnenstappen die als bijbaantje het afleveren van auto´s had en die stelde mij voor aan mijn nieuwe vervoermiddel. Hij gaf een korte uitleg over enkele van de features en nam vervolgens afscheid na mij de sleutels overhandigd te hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten