woensdag 29 januari 2020

Hypotheek

Bijna klaar
Mijn hypotheek begint zo langzamerhand op zijn einde te lopen (minder dan twee jaar te gaan) dus ik nam contact op met mijn bank wat het slimste was om te doen. In een keer aflossen of door laten lopen waarbij ik het idee had dat aflossen voordeliger was.

Na het gesprek met mijn bank bleek ik ongelijk te hebben maar dat kwam door een heel prettig feit. Waar ik dacht dat ik tot eind 2021 moest betalen bleek mijn laatste termijn die van april 2021 te zijn, acht maanden eerder. Daardoor bleek het voordelige om de hypotheek tot het einde door te laten lopen wat ik dus uiteraard ga doen. Maar dat einde is dus wel acht maanden eerder dan ik verwacht had, nog 15 maanden te gaan en ik kan zeggen dat het mijn huis is en niet van de bank.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten