zondag 5 januari 2020

Hopplr

Ik verwacht er niet al te veel van
Eind vorig haar vond ik een brief in de brievenbus van Hoplr, naar eigen zeggen het sociale medium om met medebewoners van je eigen buurt een buurtnetwerk op te zetten. En uiteraard was Hoplr gratis (de kosten worden zo te zien door de gemeenten en commerciële aanbieders van dienst gedragen.

De brief lag er al een tijdje maar ik had nu eindelijk de moeite genomen om een account aan te maken en dat kon, uiteraard, via Facebook. Daarna via de code uit de brief mij aan de buurt gekoppeld in ik was binnen. Volgens de app waren er al 100 leden aangemeld in onze buurt maar het niveau stond nog op heel veel hallo wie ben ik berichtjes en een nuttige discussie over eeuwigdurende erfpacht. Ik verwacht niet al te veel van Hoplr maar laat me hopelijk gauw van het tegenovergestelde overtuigen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten