maandag 27 januari 2020

Consultant

Het gaat hard
De laatste tijd voel ik me meer consultant dan onderdeel van de afdeling R en D want ik bezoek de ene klant na de andere om implementaties en consultancy te doen. Zo zat ik maandagmiddag in Made om samen met een collega de aftrap te doen van een implementatie.

De afspraak was om een uur en alhoewel ik op tijd vertrokken was kwam ik pas iets over enen aan omdat de snelweg waar je 130 mocht met een gangetje van 100 voortsukkelde. Eenmaal ter plekke nam ik plaats, kreeg ik koffie en begon ik aan mijn verhaal dat goed ontvangen werd. Na afloop waren er nog wat extra vraagjes die niets met de sessie te maken hadden maar waar we de klant wel mee konden helpen en tegen half vijf stonden we weer buiten om de reis naar huis te aanvaarden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten