zondag 12 januari 2020

RTFM

Klassieker
Een van de klassieke kreten in mijn beroep is RTFM (Read The Fucking Manual) die systeembeheerders gebruikten richting eindgebruikers als die weer met een hele trits aan (domme) vragen kwamen.

Nu kwam mijn nieuwe auto ook met een handleiding en ik had mij dan ook voorgenomen om daar dit weekend een dik in te slaan. De handleiding bleek uit vier delen te bestaan, drie van het formaat foldertje en een van het formaat bijbel. De drie foldertjes heb ik inmiddels uit en ik begrijp dan ook exact hoe mijn navigatie, audio en dergelijke werken maar van de auto zelf heb ik nog geen letter gelezen. Ik denk dan ook dat ik mij de komende zondag maar ga opsluiten om de bijbel te gaan doornemen want dat is best wel een serieuze zaak.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten