vrijdag 10 januari 2020

De eerste dagen

Helemaal niks mis mee
Inmiddels zitten de eerste dagen in mijn nieuwe automobiel erop en die vielen absoluut niet tegen. En dat ondanks het feit dat het best wel weer wennen was om na acht jaar automaat weer voor het eerst in een schakelbak te mogen rijden maar hij is (nog) steeds niet afgeslagen.

Verder is het uiteraard wennen aan zowel het formaat van de auto, het rijgedrag en alles wat anders is maar dat is logisch. Ik ben in ieder geval heel erg te spreken over de navigatie en het audio systeem maar mis uiteraard kleine dingen als een regensensor en mijn vriendin zal haar stoel verwarming best wel gaan missen. De komende tijd ga ik de boekjes maar eens doornemen en kijken hoe ik features als Apple car play kan gaan gebruiken, daarna volgt vast wel een update met wat ik er dan van vindt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten