woensdag 11 december 2019

Vijf uur

Man of the hour
De tijd dat ik van mijn werk vertrek naar huis is behoorlijk variabel. Het heeft te naken met dingen als hoe laat ik die dag begonnen ben, hoever ik ben met de klus waar ik op dat moment mee bezig ben, welke afspraken ik nog heb die dag en nog veel meer.

Gisteren vertrok ik voor de eerste keer om vijf uur naar huis en dat is meteen de laatste keer geworden want dat is de tijd dat de meeste bedrijven dicht gaan en dat betekende een gigantische file in de kantoorwijk waar ons bedrijf in zat en daardoor koste het korte stukje naar de snelweg mij deze keer meer dan een kwartier. Wat er ook gebeurt in de toekomst, als ik het ook maar even kan verhinderen ga ik niet meer om vijf uur naar huis maar iets eerder of iets later want dit was niet echt fijn te noemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten