dinsdag 24 december 2019

Kerstfeest

Mooi buffet
Uiteraard was er een feest op mijn werk en de kantine (pardon, het werkcafé) was mooi en sfeervol aangekleed voor de gelegenheid. Bij binnenkomst was er een glaasje prosecco voor iedereen en na een zeer korte speech was het podium voor het muzikale duo bestaande uit zang en gitaar dat diverse (kerst) liederen ten gehore bracht.

Het buffet stond tegen de achterwand gepositioneerd en bestond uit heel veel lekkere hapjes waaronder heerlijke worsten, kaasjes, saté, quiches en nog veel meer. Er stond ook heel veel groente tussen maar ik was een van de weinige die ook tomaatjes, komkommer, wortel, selderij en nog meer op mijn bord stapelde, vlees is nu eenmaal de nummer één voor de gemiddelde Nederlander. De maakster van het buffet keek erg blij dat er tenminste één persoon was die ook de gezonder onderdelen nam en raadde een eigengemaakte knoflook en pesto dip aan voor bij het groene spul. Onder het genot van een biertje besloot ik nog tot een tweede bordje maar daarna was het wel genoeg en nam ik afscheid van mijn collega's en kwam er, voor mij, een einde aan ons eerste kerstfeest in het nieuwe pand.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten