woensdag 4 december 2019

Bedrijfsuitje

Wie kent ze nog
Het was weer tijd voor ons jaarlijks afdelingsuitje en samen met een andere afdeling gingen we voor een gezellige avond bij VVC. Nu had ik van te voren op de website gekeken en had allemaal angstdromen over hele sportieve activiteiten maar dat bleek gelukkig allemaal heel erg mee te vallen.

We werden ontvangen met drankjes (spa rood) en hapjes (bitterballen) en bleken daarna een pub quiz te gaan doen waar de reacties uiteenliepen van flauw tot fantastisch. Daarna was het tijd voor de maaltijd en die begon met erwtensoep (of tomatensoep) gevolgd door gerookte zalm en buikspek met daarbij wel een buurtje. Het buffet dat daarna kwam was allemaal vers van de BBQ, spareribs, kip, varken met diverse salades, frietjes, stokbrood en sausjes. Ik stond (uiteraard) als een van de eersten in de rij wat een collega de grap deed maken of ik ook een bordje voor hem mee wou nemen. Nu kon ik met mijn horeca verleden probleemloos twee bordjes vol scheppen en toen ik zijn bord kwam afleveren keek hij even vreemd op maar bedankte mij uiterst vriendelijk. Ik ging nog voor een tweede ronde, het voedsel was namelijk erg goed, maar daarna was het tijd om te vertrekken met een bedankje aan de organisatie want alles was weer prima geregeld!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten