donderdag 12 december 2019

Glassdrive

Twee maal is scheepsrecht
Ik had een afspraak bij Glassdrive voor een nieuwe ruit en bracht mijn auto 's ochtends langs waarna een collega mij oppikte en mij naar het werk bracht. Aan het einde van de dag ging mijn telefoon en het was inderdaad Glassdrive maar niet om te melden dat mijn auto van een nieuwe ruit was voorzien. Het bleek dat de nieuwe ruit ook een barst had toen hij uit de doos kwam dus die was er uiteraard niet ingezet.

Gelukkig kon ik meteen voor de volgende dag een nieuwe afspraak maken waarbij het circus zicht exact herhaalde met ophalen door een collega en het belletje van Glassdrive, Gelukkig week het scenario daarna af want nu was mijn auto wel voorzien van een nieuwe ruit en kon ik met een geopereerde auto weer huiswaarts keren. Ik denk dat de enige echt teleurgestelde partij de leasemaatschappij was want die mochten nog even extra kosten maken voor een auto die over een maand uit de lease gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten