zondag 15 december 2019

Kertsboom

In volle glorie
Sinterklaas had het land alweer verlaten en het was tijd voor de kerstman om ons met zijn komst te gaan verblijden. Maar dat betekende wel dat hij zich welkom moest voelen en dus werden de dozen met kerstspullen en de boom uit de kast gehaald en begon het opzetten van de boom.

Dat is iets waar ik niet al te veel affiniteit mee heb maar mijn vriendin vindt het altijd fijn om ons huis gezellig in te richten voor de feestdagen en met een foute kerstfilm op de tv kweet zij zich vrolijk van haar taak en al snel stond de boom (wij hebben een erg makkelijke kunstboom) en werd de versiering en de lichtjes in de boom gehangen. Piek en stroom erop en onze boom stond in volle glorie klaar voor de feestdagen. Ook de vensterbank werd voorzien van de nodige aankleding en daarna was het tijd voor mijn enige bijdrage aan de feestvreugde. Ik had namelijk een klein cadeautje voor de kerst gekocht en dat werd onder de boom gezet. Mijn vriendin raadde echter meteen wat er in de doos zat dus de verpakking ging er meteen af zodat de Rituals box zichtbaar was. Hij bleef echter wel netjes onder de boom staan want het is en blijft tenslotte een kerstcadeau.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten