zaterdag 14 december 2019

Thaicoon

Altijd lekker bij Thaicoon
De dochter van mijn vriendin wilde weer een keertje laab kai eten en dat betekende dat mijn vriendin een trio naar Thaicoon moest maken want die smaakte een stuk beter dan het Thaise restaurant bij hun in de buurt.

Wij besloten van de nood een deugd te maken dus spraken we na mijn werk af bij Thaicoon om zelf lekker te gaan eten en tegelijkertijd de laab kai voor haar dochter te bestellen. Al gauw zaten we achter onze drankjes (thee en bier) terwijl de keuken aan de slag ging met de laab kar om mee te nemen en rijst, omelet en laab ped voor onze maaltijd. Zoals altijd viel er helemaal niets af te dwingen aan de kwaliteit van het eten dat dan ook weer heel snel verdween. Ma nog een espresso (met chocolaatjes) voor mij namen we afscheid van de koks en de bediening en gingen ieders ons eigen weg, ik naar Amsterdam en zij naar haar dochter met de bestelde maaltijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten