donderdag 26 december 2019

Bloemen

Bekende bloemist
Toen ik op mijn verjaardag na het werk thuiskwam en de brievenbus openmaakte verwachte ik gewoontegetrouw niets te vinden. Ik werd echter verrast door een kaartje van de bloemist dat zij aan de deur waren geweest en niemand thuis hadden aangetroffen.

Verwonderd keken mijn vriendin en ik elkaar aan want we hadden werkelijk geen flauw idee wie ons bloemen kon sturen en toen 's avonds de bloemist nogmaals aan de deur kwam met het boekt bleek er ook geen kaartje aan te zitten dus het mysterie werd niet opgelost. Totdat ik opeens een heldere inval kreeg en mij herinnerde dat een collega mij verteld had dat hij op zijn verjaardag bloemen van het werk gekregen had en na het versturen van een appje bevestigde hij dat. Raadsel opgelost en ik moet zeggen een bijzonder leuke geste van mijn werk om iedereen een bloemetje te sturen op zijn of haar verjaardag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten