maandag 30 december 2019

Tweede kerstdag

Cursus
Tweede kerstdag brachten we dus samen met mijn ouders door het het menu bestond uit een pasteitje van champignon ragout, een salade van eendenborst filet, een rollade met stokbrood en aardappelsalade en als laatste crème brûlée.

Ik haalde mijn ouders op en we begonnen met borrelen, witte wijn, rode wijn, chang bier en whisky met daarbij een mooi opgemaakt plank met worst, kaas, nootjes, olijven en nog het een en ander waarbij ik, zoals altijd, mijn verjaardagscadeau van mijn ouders kreeg, een lekker luchtje van Calvin Klein. Daarna vertrokken mijn vader en mijn vriendin naar de keuken want de aardappelsalade was mijn vaders recept en sinds ze het voor de eerste keer geproefd had wilde mijn vriendin die al zelf kunnen maken want ze vond hem (net zoals iedereen die ervan proefde) heel erg lekker. Na het maken van de salade ging iedereen aan tafel om van de maaltijd te genieten die afgesloten werd met koffie, espresso, thee en truffels. Het was een prima kerstdiner geweest en dat vonden mijn ouders ook toen ik hen weer thuisbracht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten