maandag 2 december 2019

Check out

Last breakfast
We werden goed uitgeslapen wakker en op weg naar de ontbijtzaal vroeg ik me af of het vandaag iets rustiger zou zijn dan gisteren. Welnu het bleek nog vele malen drukker te zijn maar men was zo slim geweest om een vergaderzaal naast de ontbijtzaal ook in te dekken dus in tegenstelling tot gisteren was er vandaag wel voldoende plek.

Maar voldoende plek was niet alles want het bleek dat de voedselvoorraden ook niet voldoende waren zodoende waren er meerdere dingen op en kon ik mijn broodje met gerokkte zalm en mijn eitjes met spel allebei vaarwel zeggen. Ronde 1 werkt dan ook scrambled eggs, worstjes, croissant en een broodje en ronde twee werden broodjes met emmentaler en worst, beide rondes met de prima koffie die uit de automaat kwam.. Niet slecht (en zoals gezegd Duitsers zijn erg goed in broodjes) maar ook niet top. Daarna was het koffers inpakken en uitchecken, de reis naar huis kon beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten