donderdag 21 december 2017

Verjaardag

Cultuur
Ik was van plan om mijn verjaardag dit jaar stilletjes voorbij te laten gaan maar ik had buiten de waard gerekend. Mijn vriendin had namelijk het een en ander geregeld en een week voor de datum begon ik er lucht van te krijgen dat er iets geregeld was.En toen er een paar dagen van tevoren veel inkopen werden gedaan was het bijna helemaal zeker. De maandagavond werd er dan ook flink gekookt en beloofde ik de volgende dag tijdig thuis te zijn.

Bij thuiskomst bleken de eerste gasten al aanwezig te zijn in een mooi aangekleed en opgeruimd huis met een tafel vol met eten. De andere gasten arriveerden en al gauw was het erg gezellig (en lekker met de heerlijke gerechten die klaar stonden). Ik kreeg echter de waarschuwing dat ik de deur onder geen voorwaarde mocht opendoen dus kennelijk was er nog meer gepland. Dat nog meer bleken twee danseressen in klederdracht te zijn die enkele Thaise dansen opvoerden en ons door de gasten van Thaise polsbandjes lieten voorzien, net zoals een jaar geleden bij mijn schoonouders. Het was een top avond ondanks dat ik niets van plan was geweest en waar ik mijn vriendin toch wel heel dankbaar voor was. Maar volgend jaar voor haar verjaardag is het mijn beurt!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten