woensdag 13 december 2017

Kerstboom

Hij staat
Vorig jaar stond er voor de eerste keer in heel veel jaren weer een kerstboom (met enkele andere dingetjes) in huis en alhoewel het een hele bescheiden boom was vond ik het wel weer heel erg gezellig.

Dit jaar pakte ik dan ook de doos met kerstspullen en de boom (nou ja boom was wel heel erg veel voor ons boompje) uit de kast en zette die demonstratief in de huiskamer neer. (Zoals ik jaren geleden al tegen mijn zusje zei, kerstbomen opzetten en ik zijn geen vrienden). Toen ik dan ook vanuit mijn werk thuiskwam was mijn vriendin net de laatste hand aan onze boom aan het leggen en even later stond hij dan ook in volle glorie te pronken ondanks wat gemopper dat het wel een heel klein boompje was. Ik vermoed dan ook dat dit het tweede en laatste jaar is dat deze boom ons huis een vrolijk tintje geeft en dat hij volgend jaar vervangen is door een groter exemplaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten