woensdag 20 december 2017

Naarden II

Mooie locatie
Dinsdag reisde ik voor de tweede keer af naar Naarden voor een sessie van mijn werk. Route etc. was bekend dus ik vertrok nu later dan de vorige keer maar aangezien er (bijna) geen verkeer op de weg was bleek ik als een van de eersten aanwezig te zijn in het arsenaal.

De koffie stond klaar en na onze begeleiders van United talent begroet te hebben druppelden er al wat meer collega's binnen en konden we beginnen. Het was wederom een erg inspirerende sessie vonden alle deelnemers die erbij waren die eigenlijk alleen onderbroken werd door de prima lunch met lekker belegde broodjes. Na afloop was er een borrel met bitterballen maar die moest ik wederom laten lopen. De vorige keer omdat ik mijn vriendin moest ophalen van Schiphol en deze keer omdat zij iets geregeld had en ik op tijd thuis moest zijn. Dus om vijf uur, vlak voor het einde van de sessie, vertrok ik om spoorslags naar huis te rijden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten