zaterdag 16 december 2017

Julius

Vers van de houtskool grill
Ons geplande uitstapje van dit weekend ging niet door besloten we uit eten te gaan ter ere van mijn verjaardag aanstaande dinsdag. De keuze viel op Julius bar en grill een plaats waar ik jaren geleden een keer met Dennis gegeten had.

Parkeren was in eerste instantie een ramp maar we vonden alsnog met veel mazzel een plekje vlak bij en zaten al snel aan ons tafeltje in een niet al te vol restaurant. Voorzien van water, pils en een IPA van de naeckte brouwers maakten wij onze keuze van de kaart. Vooraf gingen we voor to share wat een plankje met allerlei lekkers was, zalm, paté, groenten, olijven, brood, tapenade, nacho's, couscous werkelijk top. Daarna volgden de spareribs met frietjes en coleslaw voor haar en voor mij een brisket met aardappeltjes en een groenten rösti voor mij waar wederom niets op aan te merken viel. Nadat we dachten de maaltijd met cheescake (voor haar) en koffie en espresso beëindig te hebben, kregen we nog een shiraz met bubbels van het huis toen mijn vriendin liet vallen dat dit een etentje voor mijn verjaardag was. Een uitstekend verjaardagsdiner mag ik wel zeggen en ik kan een bezoekje aan Julius dan ook van harte aanbevelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten