zondag 3 december 2017

Stappen

Party people
Waar ik vroeger elke week (en soms twee keer per week) in de stad was te vinden is dat de afgelopen jaren sterk verminderd naar 1 tot 2 keer per maand en soms sla ik zelfs een maandje over. Het was dan ook voor het eerst in heel lang dat ik twee weekenden achter elkaar in de stad was te vinden, eerst vorige week om samen met vrienden uit eten (en drinken) te gaan samen met mijn vriendin en vervolgens om dit weekend samen met twee vrienden wat te gaan drinken in de Mekhong river. En uiteraard daarvoor even langs te gaan in de hartjes, toch wel mijn favoriete café op de dijk en omgeving tegenwoordig.

Het was erg gezellig maar het jeugdige elan van vroeger was echt niet meer aanwezig want rond half twaalf breidde ik er, als eerste, een einde aan om mij naar huis en vriendin te begeven. Twee erg gezellige avonden maar waarschijnlijk wordt het 2018 voor ik weer ga stappen op de dijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten