maandag 18 december 2017

Corpodata

Hier was ik dus
Maandag moest ik in Utrecht zijn voor mijn werk op een plek waarvan je denkt, wat heeft die met mijn werk te maken. Onze klanten moeten jaarlijks verantwoording afleggen en dat gebeurt aan de overheid, deze stelt dan ook vast hoe die rapportage eruit moet zien. Alleen de plek waar dat ondergebracht is, is een levensgrote verrassing, de inspectie leefomgeving en transport.

Samen met een collega begaf ik me dan ook naar een door hun georganiseerde sessie hierover en de beveiliging was best wel streng te noemen. Niet alleen moesten onze namen op de lijst van genodigden voorkomen en moest onze gastvrouw ons ophalen maar we moesten aan de receptie ook nog eens ons id (rijbewijs in dit geval) overhandigen. Eenmaal binnen was het een goede sessie op een mooie plek, een kamer op de zevende verdieping met een mooi uitzicht over de stad en na afloop vertrokken wij dan ook met een portie kennis waarmee we onze klanten goed van dienst kunnen zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten