zaterdag 23 december 2017

Kerstgeschenk

Hun slagzin
Ik verzorg al heel wat jaartjes de WBSO voor ons werk. Dat begon met het opstappen van mijn destijds manager in 2014 waardoor de klus bij mij belegd werd tot vandaag. Er zat een korte onderbreking in toen een andere collega het eventjes deed maar het was al die jaren verder mijn klusje.

Niet echt moeilijk en zeker niet echt uitdagend, het was gewoon een klus die opgeknapt moest worden. Tot afgelopen week want sinds dit jaar hebben wij een nieuw bedrijf dat alles voor ons afhandelt en die bleken hun zakenrelaties met de feestdagen een attentie te sturen. Dat bleek een mooie doos te zijn met daar een goede fles prosecco in. Kortom een leuke opsteker voor het uitvoeren van dit klusje. Ik ga het dan ook volgende jaar met extra veel plezier uitvoeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten