zaterdag 30 december 2017

The butcher

Vette kledder in optima forma
Vrijdag ging ik voor het eerst in lange tijd weer eens lunchen met mijn goede vriend Dennis. Aangezien hij nog een horlogebandje wou halen in de negen straatjes zochten we iets in de buurt en kwamen we uit bij The butcher. We zetten de auto in de kolk neer en liepen het korte stukje naar The butcher maar aangezien het inmiddels volop aan het sneeuwen (natte) was,was het niet echt een prettige wandeling maar eenmaal binnengekomen bekeken we het menu en zochten een plekje.

De keuze viel op tweemaal de vanille milkshake, twee maal de frietjes, een cola en een water en uiteraard de burgers. Voor mij werd dat de daddy en voor Dennis de cowboy. De milkshakes waren goed, de frietjes lekker (met gewoon mayo en ketchup op tafel en niet als extra's bestellen) maar datgene waar het om ging was top namelijk de burgers. Mijn daddy was een forse hap en aangezien het bij the butcher met de hand eten is werd het een bloederige bende maar dat had ik er voor over. Kortom uitstekende keuze en een aanrader voor de betere burger lover.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten