maandag 11 december 2017

Star Wars heroes

Light vs Dark in de cantina
Ik heb een RPG op mijn iPad gedownload waar ik best wel enthousiast over ben, Galaxy of heroes is een Star Wars game die voelt zoals de oude Star Wars pc RPG's Knights of the old republic.

Het enige dat ontbreekt is een verhaallijn. Het is alleen maar vechten, je karakters levelen en uitrusten en af en toe een nieuw speelbaar karakter vrijspelen (ik heb nu vijf light en vier dark karakters). En die ontbrekende verhaallijn mis ik echt wel want na de eerste dagen redelijk fanatiek gespeeld te hebben brandt het vuur inmiddels op een lager pitje. Ik gooi de game nog niet meteen weg maar er moeten wel nieuwe dingen gaan gebeuren want anders belandt deze, net zoals vele andere spellen, op de schroothoop. En voor de Nederlanders onder ons, het is een gratis game met in app aankopen dus de investering om hem uit te proberen is te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten