donderdag 7 december 2017

Rechtsbijstand

Ik,eindelijk ook
Ik wil al een tijdje een rechtsbijstandsverzekering afsluiten maar wat me tegen hield was de manier hoe deze opgebouwd was. Als je een bepaalde verzekering wilde moest je al diegenen die daar hiërarchisch voor zaten ook nemen en dat vond ik teveel koppelverkoop.

Kennelijk was ik niet de enige die daar problemen mee had want ineens kon je modules naar keuze afsluiten en dus tikte ik netjes aan wat ik wilde hebben en sinds enkele dagen heb ik dan ook die verzekeringen die ik wil hebben. Dat betekent dat ik wat andere dingen kan opzeggen en er netto per maand op vooruit ga en dat maakt het helemaal mooi. Voorlopig gaan we rustig door met alle papieren door te nemen en me te beperken tot de dingen die ik echt nodig heb en als daar dan ook nog geld bij overblijft is het helemaal mooi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten