woensdag 1 november 2017

De kleine lunchfabriek

Dat hebben ze
Dinsdag had ik met een aantal collega's een lunch buiten de deur en daarvoor was de keuze gevallen op de kleine lunchfabriek. Dit bleek een klein restaurantje te zijn in industrial stijl waar men al een lange tafel voor ons klaargezet had. Als eerste werden de drankjes opgenomen (een rode smoothie voor mij) en nadat die gebracht waren het eten. Ik ging voor de soep van de dag (goulash) en een broodje filet americain en daarna was het wachten op het eten.

Dat wachten duurde echter wel heel erg lang want men was niet echt ingesteld op een wat groter gezelschap. De soep arriveerde voor een aantal mensen die hem besteld hadden, waaronder ik, maar was niet echt warm terwijl anderen eerst een broodje kregen. Toen ik mijn broodje kreeg, kregen anderen hun soep, die inmiddels wel warm was. Kortom men had een probleem met de grote van onze groep. Het eten was prima, de bediening en de prijs vriendelijk maar met het lange wachten kan ik  de zaak niet aanraden voor grotere groepen, mocht je met een paar mensen willen gaan lunchen dan is de kleine lunchfabriek echter wel degelijk een aanrader.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten