donderdag 16 november 2017

Ophalen

De ene vogel brengt de andere vogel
Zoals gezegd moest ik op tijd weg bij de training want ik moest mijn vriendin ophalen van Schiphol. Het was donker en slecht weer en dat betekende dat het erg druk was op de weg en ik had dus zelfs geen tijd om thuis te eten maar ik kon nog net mijn spullen uit de auto gooien voor ik door moest naar de luchthaven.

Daar aangekomen was het ook geen feest want de parkeergarage was heel erg vol. Het was veel rondjes draaien en zoeken maar eindelijk had ik een plekje en kon ik parkeren en naar de aankomsthal lopen. In de tussentijd was zij al geland dus ik begaf me naar hal 4 waar zij uit moest komen en kocht onderweg een broodje bij de AH to go want ik had best wel trek gekregen. Na niet al te lang wachten kwam zij naar buiten en waren we herenigd na en dikke drie en een halve week wat ik achteraf best wel lang vond. Na de hartelijke begroeting en een drankje en een hapje bij een van de vele tentjes die Schiphol rijk is gingen we huiswaarts waar we elkaar veel te vertellen hadden na zo'n lange tijd zonder elkaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten